piątek, 6 grudnia 2013

Idealny na chłodne wieczory...

Mamy zimę... Pierwszy dzień i od razu posypało konkretnie.
Dzisiaj miała być kolejna część świątecznych dekoracji, ale w taki dzień najlepiej zaszyć się pod ciepłym kocem.  Właśnie z myślą o takich wieczorach powstał pled z niegrubej, chociaż ciepłej włóczki.
Niektórzy z Was mieli już okazję oglądać go na moim profilu na FB. Prezentuje się tak:



Koc ma wymiary około 1 na 1,5 m. Pracy było przy nim sporo, ale zdecydowanie się opłacało. Uwielbiamy go oboje, a właściwie cała czwórka :)


Przyznam jednak, że już zaczynam myśleć o innych kolorach...

Zobaczcie proszę, co (między innymi) przyniósł mi Mikołaj :) Teraz mam już szydełka chyba w każdym potrzebnym rozmiarze. Mikołaj zdecydowanie wie, co lubię! Dziękuję :)


Czas przetestować moje prezenty.

W przyszłym tygodniu pojawią się obiecane szarości, więc serdecznie zapraszam :)

Ola


4 komentarze:

  1. Zazdroszcze Wam śniegu, mam nadzieje, że jak odwiedzę Polske pod koniec roku, to snieg wciaż bedzie, a wówczas taki kocyk jak znalazł ;) Piekny jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja liczę, że trochę się tym śniegiem nacieszymy. Strasznie nie lubię momentu, gdy śnieg topnieje.. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć, zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo na blogu pojawi się kolejny pled.. Zapraszam do oglądania :)

      Usuń