poniedziałek, 2 grudnia 2013

Świąteczne dekoracje

No i mamy grudzień... Tak, jak obiecałam, będzie trochę świąt na blogu :) Kiedy zobaczyłam to zdjęcie, wiedziałam od razu, że nasze święta będą w tym roku szaro-czerwono-białe.



Przyjemnie byłoby wygrać takie piękne dekoracje, ale przecież można też wykombinować coś samodzielnie. Białych bombek mam sporo, ale szarych i czerwonych niestety brak. Powstały więc szydełkowe serduszka. Będą idealnie prezentować się na choince, bo nasza w tym roku będzie niewielka.





Do tego wyszydełkowałam jeszcze białe śnieżynki. Inspiracje zaczerpnęłam z bloga Pod Norweskim Niebem. Sprawdźcie, znajdziecie tam mnóstwo ciekawostek. A tutorial wykonania serc jest tutaj.





Na koniec jeszcze serca, które już w zeszłym roku zdobiły nasz stół. Teraz też się przydadzą. Białe i czerwone wykonałam z cienkiego filcu. Kremowe powstały ze starego swetra. Wysłużył się już w tradycyjny sposób, a z racji, że miał bardzo przyjemny wzór, musiałam jakoś jeszcze go wykorzystać :)





Nie myślcie, proszę, że tylko serca będą zdobić nasze mieszkanie w okresie świątecznym. Pojawią się też renifery i gwiazdy... I będzie szarość. Ale to już innym razem.

Mam nadzieję, że się podobało i może kogoś zainspirowałam do wykonania samodzielnych dekoracji świątecznych. Warto już teraz pomyśleć o zdobieniu domu, zanim jeszcze dopadnie nas "przedświąteczna gorączka".

Udanego tygodnia!
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz