czwartek, 26 grudnia 2013

Świątecznie

Święta zbliżają się ku końcowi, a u mnie dopiero teraz bożonarodzeniowy post.. 
Tak więc szybciutko chcę pokazać, jak prezentuje się nasza tegoroczna choinka:


Choinkę zostawiliśmy w domu, a na święta wybraliśmy się do rodzinki. Zobaczcie, proszę, jakie makaronowe cuda zastaliśmy już na miejscu.. I to ręcznie robione :) Tak mi się spodobały, że w przyszłym roku obowiązkowo zrobię podobne dla siebie. Szczególnie przypadły mi do gustu te białe :)


A jak nam mijają święta? Oprócz tego, co w święta jest nieuniknione
(mam na myśli górę pyszności), mieliśmy wreszcie czas na takie przyjemności:


oraz na kontynuację projektu, który już dawno zaczęłam...


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć piękną bransoletkę, która czekała na mnie pod choinką. Prawda, że jest śliczna? Mikołaj nie zapomniał też, co należy do moich ulubionych zajęć, i przyniósł mi między innymi włóczkę w kolorze ciemnej śliwki i baaardzo grube druty. Jeszcze nigdy nie miałam okazji na takich dziergać. Już nie mogę się tego doczekać.
Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pokazać Wam efekty mojej pracy.


Dla nas czas odpoczynku i relaksu jeszcze się nie kończy.

Na świąteczne życzenia już trochę za późno, mam jednak nadzieję, że i po świętach
znajdziecie czas na przyjemności. Wykorzystajcie najbliższe dni na podsumowanie
Starego Roku i nabranie sił i rozpędu, aby z radością wejść w Nowy 2014 Rok :)

2 komentarze:

  1. Super prezenty ! Mój Mikołaj w tym roku również przyniósł mi bransoletkę :)'

    Życzę Ci dużo spokoju i samych przyjemnych chwil w tych ostatnich dniach 2013 roku oraz dużo radości i spełniania wszystkich założonych celów w 2014 roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, dziękuję :) mam nadzieję, że wykorzystam te ostatnie dni na weryfikację moich celów na przyszły rok, tego też życzę wszystkim czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń