czwartek, 12 grudnia 2013

Szara girlanda DIY

W dzisiejszym poście nie będę pisać o wyrobach szydełkowych.
Będzie za to szary filc i wykonana z niego świąteczna girlanda.

Zapraszam więc serdecznie na mój pierwszy post instruktażowy. Pokażę krok po kroku, jak z kawałka filcu można wykonać przyjemną dla oka dekorację, która z powodzeniem będzie zdobić nasze mieszkanie
nie tylko w święta.

1. Do wykonania girlandy potrzebne są:

Kawałek filcu
Nożyczki
Włóczka w dowolnym kolorze
Igła
Materiałowa tasiemka
Trochę czasu i cierpliwości :)




2. Na filcu odrysowujemy gwiazdki. Możemy w tym celu posłużyć się gotowym szablonem,
na przykład korzystając z foremki do ciastek.
Szablon możemy też znależć w sieci lub wykreślić gwiazdkę samodzielnie.




3. Gwiazdki wycinamy i obszywamy włóczką.





5. Gotowe gwiazdki łączymy za pomocą materiałowej tasiemki. Możemy to zrobić dowolnie,
w zależności od tego, jak nasza girlanda ma wyglądać i gdzie ma zawisnąć.
Moje gwiazdki zostały doszyte do tasiemki tak, jak na zdjęciu. Niestety, nie mogłam się oprzeć i tasiemka musiała mieć w sobie coś czerwonego :)



Właściwie to girlanda jest już gotowa. Wystarczy ją zawiesić.

Moja ostatecznie znajdzie swoje miejsce na karniszu, natomiast w tej chwili prezentuje się tak:






Życzę wielu twórczych pomysłów świątecznych,

Ola

PS. Link do tego posta umieszczam na blogu Addicted to crafts. W dniach 13-18 grudnia bedzie można oddawać głosy w konkursie na projekt świąteczny DIY :)




12 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy te ręcznie obszyte gwiazdki! Dzięki za udział w akcji ratowanie Rudolfa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie przygarnę Rudolfa.. Nie wiem tylko, co on na to, u nas też spotka biało-czarne krowy.. I to sztuk dwie :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten materiał filc, ale jeszcze nie miałam doczynienia z tym, ale teraz kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby super, gdyby udało mi się kogoś zainspirować :) Kiedyś już wykorzystywałam filc do zrobienia poduch. Całkiem przyjemne produkty z niego wychodzą. Polecam zajrzeć na bloga Gosi: http://only-unique-byg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dekoracja! Filc pozwala wyczarować piękne, a nie tak trudne w wykonaniu ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie było trudno.. Tylko trochę czasochłonne to zajęcie, jak każda praca rękodzielnicza :)

      Usuń