wtorek, 7 stycznia 2014

Bawełniana torba

Już po świętach, mogę więc wreszcie pokazać kilka produktów, które powstały jako prezenty. 

Pierwsza jest szydełkowa torba wykonana z bawełnianego sznurka w kolorze czerni i brązu.
Poprosiła mnie o nią pewna miła Alicja. Dopiero, gdy torba została zakończona, dowiedziałam się, jej nowa właścicielka postanowiła sprawić ten prezent sama sobie :)


To prototyp, więc nie obyło się bez prucia... A ja pruć nie cierpię. 
Najpierw była za szeroka, potem za wąska, ale do trzech razy sztuka :)
Torba pomieści rozmiar A4. W środek wszyłam podszewkę i zamocowałam zapięcie magnetyczne.




Zrobiłam jeszcze zdjęcie w trakcie pracy... 



*************************************************************

Ostatnio bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne: czerń plus miedź lub złoto. Świetnie się sprawdza szczególnie w przypadku dodatków do domu. Zerknijcie, proszę, na poniższe inspiracje:



*************************************************************

Wracając do torebki, mam nadzieję, że wkrótce znajdę czas, aby i sobie zrobić podobny prezent :)

Do kolejnego posta,
Ola

8 komentarzy:

  1. Nawet nie sądziłam, że można wyczarować tyle fantastycznych przedmiotów na szydełku. Piękna torba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle pojawiają się nowe pomysły.. Miło przeczytać takie słowa od profesjonalistki :)

      Usuń
  2. Świetna torba Olu, bardzo praktyczna :)
    Miedź lubie, te powyższe swieczniki wrecz niejednokrotnie mnie już zachwycały.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podobają. Kto wie, może kiedyś podobne pojawią się w moim mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba:) Czy zrobiłaś ją z jakiegoś bawełnianego sznurka?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna torba:) a czy można wiedzieć gdzie taki bawełniany sznurek można dostać?

    OdpowiedzUsuń