środa, 22 stycznia 2014

Odbierz kosz

Strasznie długo zbierałam się, żeby napisać tego posta. Ale już jestem...
W dodatku mam małą niespodziankę :) Zapraszam serdecznie do zabawy.
Do zgarnięcia jest jeden z tych koszy:



Jeśli masz na niego ochotę, wystarczy, że wyrazisz tę chęć w komentarzu.
Osoby posiadające własnego bloga poproszę o umieszczenie banerka u siebie.
Dodatkowo, miło mi będzie, jeśli dodasz ten blog do obserwowanych lub polubisz tę stronę na Facebook'u
(nie jest to warunek konieczny, zabawa odbywa się zarówno tutaj, jak i na FB).
Wśród osób, które w wyznaczonym czasie zgłoszą się do zabawy, wylosuję jedną, 
która otrzyma wybrany przez siebie kosz.

Kosze powstały z bawełnianego sznurka w kolorach:
- czarny, szary, żółty
- jasny beż, jasna oliwka. 
Ich wymiary to około 19x19x14 cm.
Idealne do przechowywania kosmetyków, zabawek i innych drobiazgów.



Zdradzę jeszcze, co niedługo pojawi się na blogu. Dostałam bowiem taką oto przesyłkę.
Mam zamiar wykorzystać ją do projektu, który już wiele miesięcy temu przyszedł mi do głowy.
Włóczkę zakupiłam tylko na próbę, już wiem, że jej nie wystarczy.
Jestem z niej bardzo zadowolona.
Jedyny problem jest taki, że nici trochę się rozdzielają. Warto jednak się przemęczyć, bo kolory i wzór dają rewelacyjny efekt. Wkrótce sami zobaczycie :)


Jeszcze raz zapraszam do zabawy na blogu, bądź tutaj.

Pozdrawiam serdecznie,
Ola 

2 komentarze: