sobota, 25 stycznia 2014

Róż idealny na zimę

Brrr... Ale zimno... Minus 15 stopni to już nie przelewki.
Ale nie narzekam. W końcu taką mamy porę roku, prawda?
Poza tym włóczka, którą pokazywałam tutaj, okazała się bardzo ciepła. 
Zrobiłam z niej przyjemny komplecik, może wkrótce pokażę :)

Ale dzisiaj coś dla tych, którzy za zimą i chłodem nie przepadają. 
Jeśli komuś potrzeba trochę wiosennych kolorów, to proszę bardzo. 
Różowo-szare kosze-pudełka powędrowały przy okazji świąt do pokoju pewnej "młodej damy".
Włożyłam w nie sporo serca, więc mam nadzieję, że się opłaciło :)




Przy okazji przedstawiam pewną uroczą "istotę z charakterem". 
Przed Wami BamBam, dzieło niezwykle utalentowanych dziewczyn z bloga Boginie Przy Maszynie. Polecam serdecznie, znajdziecie tam również wiele innych cudów... 
Nie mogłam się oprzeć, musiałam kupić chociaż tego przystojniaka.
Teraz już towarzyszy pewnemu maluszkowi. Prawda, że pięknie się prezentuje?


Jak widać, nie tylko mnie się spodobał. Dodatkowo mamy dowód, że BamBam charakter ma.
Na zainteresowanie ze strony kotki zareagował fochem...


Jeszcze raz zachęcam serdecznie do udziału w zabawie. Chętnie podzielę się z Wami koszem :)
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Trzymajcie się ciepło,
Ola

2 komentarze:

  1. Świetne koszyki ! Bardzo podoba mi się ten różowy kolor. Świetnie się komponuję z szarością. Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie liczyłam na taki efekt. I się nie pomyliłam :)

      Usuń