niedziela, 9 lutego 2014

Szaro-białe pasy

Są ciekawym elementem dekoracyjnym mieszkania. Pojawiają się na tapetach, dywanach, poduszkach... 
Są mniej wyraziste niż czarno-białe, ale równie eleganckie i interesujące. 
Najczęściej widywałam je w mieszkaniach urządzonych w stylu skandynawskim. 
Dodają pomieszczeniem przytulności. Sama chętnie widziałabym je u siebie. 

Na początek tapety. Idealne zarówno do przedpokoju, salonu, pokoju dziecięcego, a nawet kuchni. 
Ja taką tapetę chciałabym mieć w sypialni jako tło dla łóżka. Spójrzcie tylko...







Prawda, że pięknie sprawdzają się jako tło dla mebli? 
Czasami można też spotkać dywany lub chodniki o tym wzorze. 
Sama mam ochotę na taki w naszej nowej kuchni. Może kiedyś skuszę się, aby zrobić podobny ze sznurka? 
Pracy będzie przy tym sporo, ale mam wrażenie, że efekt byłby tego wart :) 
Zastanawiam się tylko nad utrzymaniem go w czystości. 
Produkty ze sznurka można prać w pralce, ale kuchnia jest miejscem szczególnie narażonym na zabrudzenia. 
Zobaczymy, co z tego wyjdzie... 

Tymczasem zainspirucie się tymi pięknymi obrazami. 
Poniższe zdjęcia już od dawna znajdują się w mojej galerii i niestety teraz już nie wiem, jakie jest ich źródło :( 
Jeśli ktoś je zna, prosiłabym o taką informację...





Szaro-białe pasy świetnie wyglądają też na mniejszych elementach dekoracyjnych, jak pościel, poduszki i koce.


A moja propozycja na zastosowanie tego wzoru u siebie to bawełniany kosz. Zrobiłam go w celu przechowywania włóczek i sznurków. 
Sprawdza się bardzo dobrze :)


Teraz uciekam, czeka na mnie taka oto niespodzianka :)
Zdolnego mam męża!


I jak Wam się podobają inspiracje z szaro-białymi pasami? Nadają się do wnętrz? Czekam na komentarze :)

Przyjemnej niedzieli i całego tygodnia,
Ola

PS. Jestem też na FB. Kto ma ochotę mnie odwiedzić, zapraszam tutaj.

6 komentarzy:

  1. Paski powiększają optycznie mieszkanie :))) Piekne propozycje wybrałaś, a te chruściki , gdybym mogła przebić rękę przez ekran laptopa, już bym po nie łakomie sięgnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest ich tyle, że sami chyba nie damy rady :) więc chętnie byśmy się podzielili.. I fakt, pasy powiększają mieszkanie, myśle, że na tych fotach ładnie to widać... Co ciekawe, przyjemnie wyglądają zarówno poziome, jaki i pionowe. Sama jeszcze nie wiem, na jakie się zdecyduję u siebie.. O ile J. przystanie na ten pomysł :)

      Usuń
  2. super, własnie planujemy remont sypialni i miałaby by być w takich kolorach :) także trafiłas z inspiracją i chciałoby się więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak pisałam, sama chciałabym podobną kolorystykę w swojej sypialni. Będę się inspirować dalej, więc pewnie i tutaj niedługo jeszcze coś pokażę :) zapraszam po więcej :)

      Usuń
  3. Piękne te Twoje inspiracje, bardzo przypadły mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne też się spodobają :)
      Miłego dnia!

      Usuń