środa, 12 lutego 2014

Kolorowy pled

Wygląda na to, że zima zrobiła sobie mały urlop.
 Pogoda w Gdyni już prawie wiosenna, a ja jeszcze nie pokazałam wszystkich zimowych projektów.
 Dzisiaj więc kolejny świąteczny upominek, czyli kolorowy kocyk (wiem, wiem... straszne mam opóźnienie).
 Jego barwy kojarzyły mi się z piękną, polską, złotą jesienią, ale myślę, że i zimą, i wiosną, 
będzie równie przydatny :)

Pled powstał ze średniej grubości włóczki, będącej mieszanką bawełny i akrylu. 
Dziergało się całkiem przyjemnie, kocyk jest miły w dotyku. 
Nie pamiętam niestety dokładnych rozmiarów, ale miał około 100 cm x 140 cm.
Żałuję tylko, że nie zdążyłam zrobić lepszej jakości zdjęć.
 Te robiłam w pośpiechu, tuż przed świętami, kiedy pogoda nie sprzyjała fotografowaniu :( 
Zobaczenie, jak powstawał...

Poniższe kółka już pewnie znacie.


Z kółek powstały kwadraty.


Rozmieszczanie kwadratów...


Po połączeniu w całość:


Na koniec powstał biały pas o szerokości ok. 8 cm.
Ostatecznie koc prezentował się jak poniżej:





To był kolejny duży projekt, z jakim się zmierzyłam. I dałam radę :)

Słonecznej pogody Wam życzę :)
Ola

4 komentarze:

  1. Chyba pierwsze dzieło, które u Ciebie widziałam ! Świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe... Długo go robiłam. Kółka pokazywałam już chyba we wrześniu :)

      Usuń