sobota, 15 lutego 2014

Różowy fotel

Trafiłam kiedyś na zdjęcie, które widzicie poniżej. Zachwyciło mnie bardzo. 
Natchnęło mnie to do poszukania innych, równie ciekawych wnętrz z różowym fotelem lub krzesłem w tle. 
Bez obaw, nie mam zamiaru nikogo namawiać do zastosowania takich rozwiązań u siebie. 
Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby nacieszyć oczy zdjęciami ciekawych wnętrz.

Zapraszam więc do oglądania. Inspirujcie się... :)








Prawda, że miło popatrzeć? 
Przygotowując ten post, stwierdziłam, że jest to doskonała okazja, aby przetestować polyvore
Okazało się, że jest to świetny program do przygotowywania kolaży. Ma tylko jedną wadę... 
Strasznie wciąga :) Stworzyłam więc kolejne inspiracje z różowym fotelem. 
Starałam się, aby żaden produkt (poza fotelem oczywiście) się nie powtórzył.
A oto, co powstało:




Trzy wnętrza z jednym wspólnym elementem. Każde z nich jest inne.
Bardzo jestem ciekawa, co sądzicie o moich tablicach. Która z kompozycji najbardziej przypadła Wam do gustu? 
Piszcie koniecznie w komentarzach!

Na koniec pokażę jeszcze zestawienie różnych krzeseł, foteli, a nawet puf w wiadomym kolorze :) 
Zdecydowalibyście się na taki akcent w swoich mieszkaniach?

12345678910111213141516

Zapraszam serdecznie do odwiedzenia (i może polubienia:) mojej strony na facebook'u.

Przyjemnej niedzieli,
Ola

PS. Obiecuję, że w najbliższym czasie nie będę już Was męczyć różem :)

2 komentarze:

  1. Ja bym się z chęcią skusiła na taki wyrazisty element w innym kolorze w moim wnętrzu. Przepadam za pudrowym różem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na próbę można zacząć z jakimś mniejszym elementem.. Na przykład poduszką lub wazonem... Chociaż to pewnie nie da takiego efektu, jak fotel :)

      Usuń