poniedziałek, 24 lutego 2014

Zieleń i granat na wiosnę

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że wiosna nadchodzi wielkimi krokami. 
Mam ogromną nadzieję, że takie słońce, jakie mamy dzisiaj, zostanie z nami na dłużej. 
Z tej właśnie okazji postanowiłam sprawić sobie nowe etui na tablet... 
Jakoś czarne już mi się znudziło, a plan zmiany miałam już od dawna. 

Etui powstało z granatowego sznurka średniej grubości. 
Kolor ten ostatnio podoba mi się bardzo, mam wrażenie, że niedługo pojawi się u nas także we wnętrzu. 
Od razu powiem, że przy projekcie pomógł mi mąż. Spójrzcie, jak ciekawie prezentuje się to, co stworzyliśmy:)



Etui zapinane jest na zatrzask magnetyczny. Klapka ma asymetryczny wzór, a wewnątrz niej znalazło się także miejsce na rysik.

Etui zdobi piękna zieleń po bokach i na klapce. Z tej włóczki powstał też całkiem ładny kwiatek :)




Mnie się podoba, mam nadzieję, że Wam również :)

Gdyby ktoś jeszcze nie czuł wiosny w powietrzu, może się podelektować widokiem z gdyńskiego bulwaru. 
Sobotnie śniadanie smakowało tu wyśmienicie :)




Pozdrawiam serdecznie,
Ola

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie, nawet nie pomyślałam, ze i przy pomocy szydełka można stworzyć takie fajne etui :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz.. Możliwości szydełka są całkiem spore :)

      Usuń
  2. Piękna wyszła i pięknie się komponuje we wnętrzu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście się udała :) Mam ochotę na więcej... Chyba trzeba się w materiały zaopatrzyć :D

      Usuń