niedziela, 9 marca 2014

Szewron we wnętrzach i szaro-żółta poduszka

Jakiś czas temu pisałam o pasach. Dzisiaj będzie o szczególnym ich rodzaju: szewron. 
To niezwykle ciekawy i charakterystyczny motyw dekoracyjny wnętrz. 
Od jakiegoś czasu z powodzeniem dodaje wyrazistości pokojom dzieci i dorosłych.

Szewron ładnie prezentuje się na tapetach:



Ciekawie przedstawiają się też zasłony z tym motywem:



Co powiecie na szewron na całej podłodze? Jeśli to za dużo, to może chociaż dywan?




A te inspiracje spodobały mi się chyba najbardziej :) Prawda, że wyglądają niezwykle zachęcająco?




Poniżej kilka propozycji do pokoju dziecięcego:






Przygotowałam dla Was także moją własną tablicę inspiracji. 
Zauważcie, że szewron można wprowadzić do wnętrza także za pomocą mebli oraz detali, 
takich jak pled czy poduszka.



*************************************************


Uff... Ciekawa jestem, czy wytrwaliście do końca. 
Mam nadzieję, że tak, bo chcę jeszcze pokazać moją pierwszą poduszkę szytą na maszynie :)
Jest ona efektem warsztatów organizowanych przez Boginie Przy Maszynie
O dziewczynach pisałam już kiedyś przy okazji prezentacji BamBama.
Marcie i Patrycji bardzo dziękuję za pomoc podczas szycia i inspirację, jaką przekazują w każdym swoim poście, 
a Was zachęcam do odwiedzenia bloga BPM. Mówię Wam, można się zaczytać :)
Poniżej efekty sobotniej pracy (a raczej zabawy)...






Teraz już wiecie, skąd temat dzisiejszego posta. Chociaż przyznam, że inspiracje zbierałam już od jakiegoś czasu. 
Mam wrażenie, że szewron wprowadza do wnętrza dużo świeżości, szczególnie w takich żywych kolorach.

Zostawiam Was więc z tym optymistycznym zdjęciem i czekam na wasze opinie dotyczące szewronu. 
Jesteście na tak, czy na nie? :)


Ola

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wzór. Właśnie muszę zrobić jakieś dodatki do pokoju córki i szewron będzie idealny. Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Cieszę się, że mogłam pomóc... W dziecięcym pokoju szewron na pewno będzie trafionym pomysłem!

      Usuń
  2. Lubię ten motyw bardzo... odkryłam go dawno temu na jakiś amerykańskich stronach... w zasadzie zauważyłam, że w Stanach to motyw dostępny, żeby nie powiedzieć "oblatany ". Twoja podusia piękna w moich ulubionych kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak ten szewron do mnie przemówił. Taka alternatywa dla pasków i gwiazdek :) A kolor idealny na wiosnę :)

      Usuń