poniedziałek, 17 marca 2014

Zagłówek z surowego drewna

Ostatnio na blogach często pojawiał się temat sypialni. 
I nie ma się co dziwić, wiosna, jak żadna inna pora roku, nakręca nas do zmian :) 

U nas to też temat na czasie ze względu na panujące ostatnio choróbska. 
Z tego powodu po raz kolejny zastanawiałam się, co zrobić z naszym łóżkiem. 
To już pewne, że latem przejdzie ono renowację. Obecnie pomalowane jest na biało, ale czas je odnowić. 
W niektórych miejscach już wyraźnie widać ubytki w farbie, w czym swój udział miały, oczywiście, koty. 
W mojej głowie co rusz pojawiają się nowe pomysły... Nie wiem jeszcze, czy rama łóżka zostanie biała, 
czy pomalujemy ją na ciemno, a może tylko zdrapiemy farbę i zakonserwujemy bezbarwnym lakierem... 
Jedno wiem jednak na pewno. Potrzebuję zagłówka!

Pomysłów na ciekawy zagłówek do samodzielnej realizacji jest w sieci mnóstwo. Ostatnio wiele interesujących propozycji pojawiło się na blogu cleo-inspire.blogspot.com, więc jeśli ten temat Was intryguje, zajrzyjcie tutaj.
Mnie jednak już jakiś czas temu urzekły zagłówki z surowego drewna. Można je wykonać samodzielnie, mają bowiem być niedoskonałe. Mogą powstać z palet przemysłowych lub z drewna pozostałego po rozbiórce starych mebli czy budynków. Zobaczcie, jaki efekt można uzyskać...
Zaczynamy od drewna położonego na całej wysokości ściany za łóżkiem:



Jeżeli jednak wolicie coś mniejszych rozmiarów, doskonale sprawdzą się palety przemysłowe.




Jeżeli taki zagłówek wyda się mało romantyczny i zbyt surowy, można dodać kilka kolorowych poduszek, efektowną dekorację, lampki lub napis, który doda mu osobistego charakteru.







Zerknijcie jeszcze na te piękne inspiracje do pokoju dziecięcego:




Na koniec zostawiłam dla Was moje ulubione zdjęcia... 
Uwielbiam te sypialnie, po cichu liczę, że moja będzie w podobnym klimacie :)



Tak, jak pisałam, renowacja łóżka odbędzie się latem. 
Jest bardzo prawdopodobne, że do tego czasu moja wizja sypialni diametralnie się zmieni. 
Jednak na dzień dzisiejszy zdecydowałabym się na drewniany zagłówek i ramę w naturalnym odcieniu drewna. 
Czy jest tu ktoś, komu powyższe zdjęcia podobają się tak bardzo, jak mnie? :)

Udanego, ciepłego tygodnia!

Ola

2 komentarze:

  1. Masz racje Olu, te drewniane są najpiękniesze i ja gdybym miała się decydować wybrałabym właśnie coś z drewna :))) Piekne inspiracje wyszukałaś.

    Pozdrawiam cieplutko i cudownego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wszystkiego dobrego :)

      Usuń