poniedziałek, 3 marca 2014

Zimowe komplety

Wiosna tuż za rogiem, a ja jeszcze nie zdążyłam pokazać typowo zimowych wyrobów.
Jakoś nie było kiedy porobić zdjęcia. W ten weekend wreszcie się udało.
Wizyta u rodziców była świetną okazją do spaceru i małej "sesji" :)

Ci, którzy obserwują mój profil na facebook'u, wiedzą, że jakiś czas temu wygrałam cudowną czapkę u Olgi, 
autorki bloga handmadebyolga.
Czapka dotarła ślicznie zapakowana, z szydełkowym kwiatkiem i paczuszką słodyczy :)
 Kiedyś już pisałam, że Olga jest mistrzynią w wyrobach na drutach i szydełku. 
Uwielbiam jej blog i prace. Jeśli ktoś chciałby się zainspirować, odsyłam tutaj
A teraz kilka ujęć szarej czapy w użyciu. 
Nosi się wyśmienicie, a jakość zarówno pracy, jak i włóczki, jest bardzo wysoka.



Prawda, że ładnie? :)

Przy tej okazji pokażę też, co mnie udało się zrobić dla J. tuż przed zimą. 
Oczywiście, wykonanie pozostawia wiele do życzenia, do prac Olgi nie można tego porównywać, 
ale mąż jest zadowolony. 
Przechodził w tym komplecie całą zimę, więc myślę, że jest ok :)



Czapka nie jest za duża... Taka miała być, bo J. właśnie takie nosi :)

I jeszcze mój komplet... Pokazywałam kiedyś włóczkę w kolorze ciemnej śliwki, 
była niezwykle udanym prezentem świątecznym :)
Powstała z niej gruba czapka i wielki komin. Z założenia miały być ciepłe.. I są :) 
Bez problemu dały radę przy temperaturze -15. 
Lubię ten komplet, a i kolor zdecydowanie jest mój!



Kończąc, życzę wszystkim przyjemnego tygodnia.
Jeszcze raz też polecam blog Olgi. Zajrzyjcie koniecznie!

Pozdrowienia!
Ola

6 komentarzy:

  1. Wszystkie kompleciki super, zarówno od Olgi ( Ty szczęściaro) jak i Twoje :) Chłód jeszcze jest odczuwalny pomimo słonecznej pogody, wiec jeszcze Wam posłużą :))
    Miłego dnia Olu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, szczęście mi dopisało ;)

      Usuń
  2. Olu ogromnie się się cieszę, że wygrana ode mnie sprawiła Ci tyle radości.
    Z całego serca dziękuję za tyle ciepłych słów.
    Twoje wyroby piękne i bardzo ładnie w nich wyglądacie !!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest dostawać takie prezenty :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Wszystkie udziergi wyglądają fachowo!Super:)

    OdpowiedzUsuń