poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sypialniane inspiracje

Uff... Długo nie pisałam. Jakieś wiosenne przesilenie mnie złapało. 
Ale wracam, i to z ciekawymi inspiracjami do sypialni.

Jakiś czas temu na blogu loving it pojawił się całkiem sympatyczny konkurs
W wyniku tego przygotowałam kolaż z inspiracjami do naszej nowej sypialni. 
Nie wiem, czy to ostateczna wersja, bardzo prawdopodobne, że w ciągu tych kilku miesięcy, 
moje pomysły będą ewoluować. Myślę jednak, że styl jaki wybrałam, pozostanie. 

Marzę, aby sypialnia została urządzona w stylu skandynawskim. 
Jako bazę kolorystyczną wybrałam oczywiście biel, czerń i szarość. 
Te kolory będą idealnie współgrać z naturalnym odcieniem drewna 
i kolorowymi akcentami w postaci dodatków. 
Ogólnie, założenie, z jakim zabrałam się za stworzenie tej właśnie tablicy było takie: 
ma być prosto, przytulnie i niezwyczajnie. Sami oceńcie, czy się udało :)

Kolaż został przygotowany w programie polyvore.com



Poszukałam też na pinterest kilku ciekawych pomysłów na dodanie sypialni indywidualnego charakteru. 
Ja jestem tymi zdjęciami zachwycona i wszystkie elementy, które pokazuję poniżej, 
chciałabym mieć u siebie:)

Czarna ściana i pled (wszystkie widocznie na poniższych zdjęciach)...


Grafika na ścianie...


Taborety i krzesła jako stoliki nocne...



Nietypowe lampy...




Sznur żarówek i wieszak na ubrania...


Nietuzinkowa girlanda...


Geometryczne wzory i kosze ze sznurka...


Jestem niezmiernie ciekawa, czy i Wam podobają się moje propozycje? 
Czy ktoś znalazł coś dla siebie?

Żegnam się wiosennym akcentem, który obecnie zdobi nasze mieszkanie...



Owocnego tygodnia!

Ola



6 komentarzy:

  1. Swietne propozycje Olu, muszę przyznać, ze ta ciemna ściana sypialniania bardzo mnie zaciekawiła :)
    Miłego wieczoru życzę i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście kusi :) Jeśli nie czarna ściana, to chociaż jakaś ciekawa tapeta by sie przydała...
      Tobie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Hej Kochana:) Jak milo:) Sciskam,Lou:)Mi starsznie podobaja sie te poduszki i wazon z kolazu;)Nowojorski styl:|)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś :) Mimo, że lubię prostotę i naturalność, to uważam, że w mieszkaniu obowiązkowo musi pojawić się jakiś wzór. Mogą to być pasy, szewron lub motyle.. ale coś koniecznie :)
      Miło mi będzie, jeśli jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz :) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. wspaniałe inspiracje! z kazdego zdjecia zabrala bym cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też... Tylko nie wiem, czy wszystko by sie zmieściło :)

      Usuń