piątek, 23 maja 2014

Inspiracje kuchenne

Pięknie się zrobiło!
Szybko więc podrzucam Wam trochę słonecznych inspiracji kuchennych i lecę na spacer po plaży :)
Trzeba korzystać, a jakże! :)

Poniższe zdjęcia pozbierałam po stworzeniu projektu kuchni (o tutaj). Przy okazji bardzo dziękuję za Wasze komentarze i uwagi. Podsunęliście mi kilka pomysłów, więc projekt ulegnie jeszcze małej modyfikacji.

A teraz zobaczcie, jakie przytulne kuchnie znalazłam na Pinterest






Uwielbiam zieleń w kuchni... Te zioła wyglądają tu idealnie.


I jeszcze cegła...





Nawet dziergane kosze znajdują tu swoje miejsce. 
U mnie też na pewno takie zagoszczą. Nie może być inaczej :)


Takie dechy to moje absolutne "must have". Zresztą, nie tylko moje :)




Ta jest po prostu genialna!



Na koniec zostawiłam dla Was taborety z naturalnego drewna. Są tak cudnie surowe i nieidealne. 
Sama myślę nad hokerem w podobnym stylu.


Takie właśnie piękne obrazy chodzą mi ostatnio po głowie.
Ciekawa jestem, co Wam najbardziej przypadło do gustu?

A teraz już zmykam korzystać z pięknej pogody!

Cudownego weekendu Wam życzę! :)

Ola

2 komentarze:

  1. Świetne pomysły na kuchnię. Te deski są rewelacyjne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dechy cudne i tylko patrzeć, jak pojawią się u mnie :)

      Usuń