niedziela, 4 maja 2014

Wiosenne podstawki

Mamy wiosnę, przynajmniej kalendarzową ;) 
Z tej właśnie okazji postanowiłam dorzucić jeszcze jeden mały, optymistyczny akcent do naszego mieszkania. 
Kwieciste podstawki pod kubki chodziły mi po głowie od jakiegoś czasu. 
Ciągle widywałam je na blogach, więc wreszcie zrobiłam i dla siebie. 
Zapraszam wiosnę do domu :) 




Żeby nie było zbyt ponuro, dodałam też trochę różu. I jak?





Jak widzicie, nie zapomniałam o dzierganiu. 
Cały czas coś się tworzy, obecnie powstaje dość duży projekt... Ale na razie jeszcze nie mogę go pokazać.

Pogodnej niedzieli! 
Ola

6 komentarzy:

  1. Ekstra podkładki, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę :-) umiejętności szydełkowych , może pewnego dnia też dołączę do "klubu szydełkowego", wciąż porzucam i wracam, i ...nic :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, że od początku było łatwo. Moje pierwsze prace nadawały się raczej do prucia niż do użytku. Ale motodą prób i błędów się udało :) teraz już nawet schematy odczytuję :)
      Próbuj... Opłaca się :) Można kilka fajnych dodatków stworzyć, które sprawią, że mieszkanie jest przytulne i niestandardowe... Powodzenia!

      Usuń
  3. właśnie wpadła by się pochwalić że ... szydełkuję ! hurra! udało się ...a;e takich podkładek jeszcze nie umiem :( dwa podejścia - i ...prucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam, gratuluję :) Pierwsze koty za płoty ;)

      Usuń