poniedziałek, 20 października 2014

Pomysł na jadalnię

Podczas tegorocznej imprezy Gdynia Design Days brałam udział w warsztatach na temat renowacji mebli..
W ramach ćwiczeń kilkoro uczestników podjęło się nadania nowego wcielenia starym krzesłom znalezionym
na gdyńskich wystawkach. Tego typu praca zdecydowanie nie należy do łatwych, o czym sama miałam okazję
się przekonać podczas odnawiania tego stołka.
Kiedy jednak natknęłam się na te zdjęcia, od razu zrozumiałam, że prawdziwe piękno nie tkwi w jednym,
ale w kilku krzesłach, tworzących zgrany zespół. 
Kto powiedział, że wszystkie siedziska przy stole muszą pochodzić z jednego kompletu? Im więcej różnych krzeseł, tym ciekawiej. Mogą być tego samego koloru, ale różnić się kształtem. Mogą mieć zbliżone odcienie lub dosłownie krzyczeć kolorami, każdy innym. Ważne, żeby miały ten jeden wspólny czynnik, wszystkie muszą pasować do wnętrza, w którym się znajdują. Delektujcie się więc tymi pięknymi obrazami... A potem dajcie znać, jak Wasze wrażenia!













Jak Wam się podoba taka propozycja urządzenia kącika jadalnego?
Macie jakieś krzesła, które czekają w piwnicy na swoje lepsze dni? :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest.

Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Świetny tekst, piękne zdjęcia :) No i oczywiści zazdroszczę Ci, że mogłaś brać udział w Gdynia Design Days. Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że i tak wiele mnie ominęło. Nie na wszystko udało się dotrzeć, ale i tak warto było :)

      Usuń
  2. Podoba mi się kombinacja różnych krzeseł przy stole...wnętrze wygląda wtedy niebanalnie. Szczególnie lubię wersję z krzesłami w jednym kolorze lub w jednym odcieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam podobnie. Tak pasują do siebie najlepiej.. Miło, że zajrzałaś :)

      Usuń