piątek, 24 października 2014

Wieszaki Muuto Dots

Dzisiaj parę słów o przedpokoju.
Często jest pomijany w naszych planach aranżacyjnych, a to przecież on jest wizytówką domu.
Powszechnie wiadome jest, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Czasami wystarczy przekroczyć próg mieszkania, aby ocenić w jakim stylu jest urządzone, czy jest przytulne, czy raczej zimne i surowe. 

Już nie mogę się doczekać, kiedy nasz przedpokój (jak i reszta mieszkania) zdobędzie wizerunek, jaki sobie wymarzyłam. Na razie jest surowo i "mało ciekawie". Ale na wszystko przyjdzie odpowiednia pora. 
Kiedyś natknęłam się na interesujące inspiracje z drewnianymi wieszakami w roli głównej.
Poszperałam trochę i znalazłam podobne. Nazywają się Muuto Dots. Zachwyciły mnie :) 
Popatrzcie na te aranżacje...










Chętnie sprawiłabym sobie takie wieszaki. Nawet je znalazłam, o tutaj, ale cena skutecznie mnie odstraszyła :) Co najmniej pięciokrotnie przewyższa kwotę, jaką chciałabym przeznaczyć na tego typu dodatek.
Właściwie, to chętniej widziałabym u nas mniejsze wieszaczki, na przykład takie, jak na poniższym zdjęciu.
Może ktoś z Was natknął się na podobne i mógły doradzić, gdzie mogę ich szukać? Będę wdzięczna za pomoc.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest.


Słonecznego weekendu życzę!

Ola

6 komentarzy:

  1. Jeśli zależy Ci na mniejszych ja pewnie pokusiłabym się o zrobienie ich samodzielnie używając różnej wielkości gałek do mebli. Takie drewniane uchwyty w supermarkecie budowlanym kupisz za nieduże pieniądze, potem odrobina farby na przykład jakieś fajne pastele i masz gotowe wieszaczki. Trzeba przemyśleć kwestię montażu do ściany bo w końcu ma ją one utrzymać jakiś ciężar. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba masz rację. DIY będzie najlepszym rozwiązaniem :) w takim razie szukam gałek i do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak te wieszaczki takze i mnie sie podobaja:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne niebawem pojawią się u mnie w sklepie :) właśnie je toczę, ale choroba mnie troszkę opóźnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeszcze trochę się wstrzymam z zakupem. Bo już chciałam iść na kompromis i sprawić sobie coś innego. Czekam niecierpliwie!

      Usuń