wtorek, 6 stycznia 2015

Brązy

Kończy się okres błogiego lenistwa. 
Przez te parę dni zdałam sobie sprawę, na co zupełnie nie miałam czasu przez ostatnie miesiące. 
Trochę się tego nazbierało, nie wszystko udało się nadrobić, ale wypoczęłam. Mam nadzieję, że Wy również?

Za brązami we wnętrzach nie przepadam... 
No chyba że mowa o pięknych widokach, jakie podglądam czasem u Agnieszki z bloga Agnetha Home
Sprawdźcie koniecznie!

Brązowy pled powstał z myślą nie o naszym mieszkanku. Tam, gdzie powędruje, będzie pasował znakomicie. Taką przynajmniej mam nadzieję. Co prawda strasznie się ociągałam z jego ukończeniem, ale myślę, że efekt wyszedł niczego sobie. Chociaż przyznam szczerze, że już wiem, co następnym razem (o ile taki nastąpi) zrobię inaczej.
Pled ma 115 cm szerokości i 170 długości. Pewnie jeszcze trochę się rozciągnie podczas użytkowania. 
Powstał z bardzo miłej i ciepłej włóczki. To niemechacący się akryl. Mam nadzieję, że to, co piszą na metce, się sprawdzi. Wiem jedno... Jest naprawdę niesamowicie przyjemny w dotyku. Więcej zdjęć (tych powstałych w trakcie robótki) umieściłam już tutaj, teraz więc tylko lekki podgląd na niego. 
Dorobiłam też trochę gwiazdek, bo oczywiście okazało się, że szewc bez butów chodzi. Wszystkie wcześniejsze powędrowały z prezentami i na nasze zabrakło czasu przed świętami. 
Szukajcie pledu na poniższych fotkach :)

PS. Pyszny syrop waniliowy jest z Amazing Decor. Przez okres świąteczny wypiliśmy pół butelki :)















Łagodnego powrotu do "normalności"!

Ola

4 komentarze:

  1. wzajemnie:) oby nam sie dobrze wracalo do normalnosci;))) świetne ujęcia..pełne nastroju i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nastroju i spokoju było sporo przez te święta :) Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Piękny post ! Świetny tekst oraz zdjęcia ! Wszystko dobrane z największą starannością ! Właściciele pledu na pewno będą zadowoleni :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w takiej odsłonie brązy mi odpowiadają. Podobno brąz i czerń do siebie nie pasują, a tu wyszło całkiem nieźle :) Takie połączenie jestem w stanie zaakceptować..

      Usuń