poniedziałek, 16 lutego 2015

B&W plakaty DIY

Są kolejne... Tym razem w wersji black & white. Nie geometryczne, a owocowe.
Trochę się zastanawiałam nad motywem na kolejnych plakatach, które planowałam zrobić.
Z pomocą przyszła mi Marta ze swoim owocowym DIY. Nie dość, że podsunęła ciekawy pomysł,
to jeszcze pozwoliła zgapić :) Marta, wielkie dzięki!


Te plakaty są trochę inne, bo nie malowane, a wyklejane.
O ile z jabłkiem uwinęłam się dosłownie w 10 minut, to wycinanie trójkątów na gruszkę trochę mi zajęło.
Kleiłam je taśmą dwustronną, ale jeśli chcesz zrobić podobne, to aby zaoszczędzić czas, możesz je po prostu namalować. Ja jednak nie żałuję tych dwóch godzinek, bo plakaty wyszły naprawdę niczego sobie. 
A biorąc pod uwagę moją wrodzoną skromność, możecie być pewni, że sobie nie słodzę :) 
Naprawdę podoba mi się ta gruszka!

Przy okazji doszła jeszcze "2", też wycinana i naklejana. Zostawiam Was z tymi pozytywnymi obrazami... Enjoy!






Wiosennie się zrobiło...
Będzie mi miło, jeśli zostawicie po sobie ślad, komentując pod tym postem :)

Pięknego tygodnia,
Ola

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To taki luź motyw skandynawski... Na wiosnę w sam raz :)

      Usuń
  2. Olu widać, że się napracowałaś ale zdecydowanie warto było ;-). A gruszka...cud, miód, malina. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ładnie powiedziane, miło mi bardzo :) w sumie to dla mie była chwila relaksu, lubię czasami coś podłubać :) Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają...uwielbiam takie DIY...pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze niejedno zmajstruję! Zapraszam :)

      Usuń
  4. Pięknie wyszły!!!!! Rewelacyjny pomysł z tymi trójkącikami!!! Podziwiam ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójkąciki pojawiają się na tych skandynawskich plakatach. Ściągnęłam trochę :) Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Super owocowe plakaty Olu :))
    Takie soczyście smaczne ;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mnie też się podobają :)

      Usuń
  6. swietne plakaty, sama mam kilka takich w moejje grderobie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam... Jestem pod wrażeniem Twojej garderoby :))))

      Usuń
  7. Plakaty idealne na wiosnę:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Grucha faktycznie mega pracochłonna, ale jak cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam relaksu, nie ma nic lepszego niż prace manualne :) Dziękuję! :)

      Usuń