niedziela, 19 kwietnia 2015

Kocyk cud malina

Dzisiaj wyjątkowo witam się z Wami w niedzielę. 

Chciałam Wam pokazać coś, w moim odczuciu, bardzo uroczego. Inspiracją do powstania okrycia dziecięcego był jego kolor. Przy okazji splatania tego kosza zachwyciłam się połączeniem idealnie szarego sznurka z malinowym odcieniem lakieru do paznokci. Postanowiłam więc uwiecznić jakoś ten duet :)






Kocyk wykonałam z mięciutkiej włóczki, będącej połączeniem bawełny i poliestru. Jest rozmiaru 95x95 cm. 
Przyjemny, aż chce się w niego wtulać :)
Zdjęcia, ze względu na pogodę, nie oddają całego uroku tego cudeńka. Nawet kolor malinowy na powyższych fotkach nie wydaje się być taki oczywisty. Nie chciałam jednak już dłużej zwlekać z pokazaniem Wam tego, 
co robiłam z ogromną przyjemnością. 

Życzę Wam przyjemnego rozpoczęcia nowego tygodnia.
Do następnego wpisu!
Ola

22 komentarze:

  1. Śliczny kocyk, faktycznie niezwykle udane połączenie kolorów :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, szkoda że ja nie umiem robić na szydełku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj... Ja się uczyłam z youtube i tutoriali w necie. Da się :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i tak sie składa ze jestem wlasnie w trakcie wykonywania podobnego tylko w innej kolorystyce, bardziej chłopięcej 😄super 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie go obejrzę :) Pięknego dnia!

      Usuń
    2. A z jakiej konkretnie włóczki robiłaś swój Olu? Mój już gotowy :)

      Usuń
    3. Cotton Light Drops. Jest mięciutkie i przyjemny.. Mam tytko nadzieję, że nie będzie się mechacił. Twój kocyk widziałam, jest śliczny :)

      Usuń
    4. No ja tez z Dropsa tylko z Parisa 😄i nam takie same obawy jesli chodzi o mechacenie😄dziękuje za miłe słowo ale Twój tez cudny

      Usuń
  5. Śliczny kocyk :-) Doskonałe połączenie kolorów :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba :) Ciepłego dnia życzę!

      Usuń
  6. Pieknie Olu, sprytne są te Twoje rączki :)))
    Pozdrawiam cieplutko i udanego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny pledzik i poducha, podoba mi się zestaw kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kocyk :) super zestawienie kolorystyczne
    Podziwiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kocyk !
    Ps. Dzisiaj dostałam paczuszkę :) Podkładki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń