wtorek, 7 kwietnia 2015

Wyniki

Witajcie poświątecznie...

Pewnie, podobnie jak ja, próbujecie dojść do siebie po tym cudownym świątecznym nicnierobieniu :)


Ja dzisiaj, niestety, cały dzień pracuję, więc tak na szybko wpadłam tylko, żeby podać wyniki rozdania.
Bardzo dziękuję za Wasz udział w zabawie, za wszystkie miłe komentarze.
Cieszę się, że mogłam poznać kolejne fantastyczne miejsca w sieci. 
Nie przedłużając, zestaw podkładek pod kubki i szklany wazonik wygrywa Only unique by Gosia.
Gratuluję serdecznie!
Jest mi jeszcze przyjemniej z racji tego, że bloga Gosi czytam od początku i bardzo Wam polecam to miejsce.
Gosia tworzy piękne torebki z filcu, zdobione haftem kaszubskim i nie tylko. Zapraszam!



Zajrzyjcie też na profil szydlostycznie na facebooku.
Tam losowanie drugiego zestawu prezentów :)

Owocnego tygodnia!
Ola

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę
    Gosi gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow ! Jaka miała wiadomość na dzień dobry :) Bardzo, bardzo dziękuję :) Niezmiernie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nierobienie ma też swoje minusy, tym bardziej, że tak ciężko było wstać do pracy po Świętach ;)
    Dziekuje za zabawę Olu i gratulacje dla Gosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie było łatwo dziś rano... Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Gratulacje, dziękuje za zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ślicznej wygranej i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Pozdrowionka poswiateczne :)

    OdpowiedzUsuń