piątek, 4 września 2015

Przedpokój #1 - inspiracje

Idealny przedpokój? Dla każdego oznacza coś innego.
Dla mnie to jasne barwy, białe ściany, drewno na podłodze i w dodatkach... Może trochę metalu i obowiązkowo! duuuże lustro... Tak jak na poniższych inspiracjach:

1. Na ścianie biała cegła, o której marzyłam od dawna. Już nie marzę, już ją mam :) Do tego tapeta z ciekawym motywem, np. szewron  (o moim zauroczeniu szewronem pisałam już tutaj).
Gdzie je kupić?
Cegła -> tutaj
Tapeta -> tutaj


2. Półki w kształcie heksagonów - są piękne! Podobne znajdziecie w sklepie AnyThing. Zresztą, tam są same cuda :)

3. Metalowa, geometryczna lampa, w dodatku złota!


4. Skrzynki po owocach w roli półki, czy raczej komody. Można kupić, albo zrobić samodzielnie. 
Od niedawna podobne znajdziecie w IKEI.

5. Duże lustro w drewnianej ramie, najlepiej takiej z historią, jak na poniższym zdjęciu. Prawda, że piękne?


 6. Nastrojowe światło, świeczki, lampiony lub sznur żarówek. Cotton Ball Lights do kupienia tutaj.



7. Nietuzinkowy wieszak. Mnie niezmiennie zachwycają Muuto Dots
Ostatecznie chyba jednak zdecyduję się na ceramiczne wieszaki Bloomingville od Smukke. Są urocze!

8. Do tego wszystkiego jeszcze trochę koloru w dodatkach i mamy idealny przedpokój.


Jak sądzicie? Będzie ładnie? Idealnie? :)

PS. Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest.

4 komentarze:

  1. Cudne inspiracje, ale to lustro bije wszystko na głowę ;))) Zakochałam się w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Staram się, jak tylko mogę, wprowadzać je do naszego przedpokoju :)

      Usuń